Our job offers

Customer Care - Bucuresti, sector 1

job

Candidatul ideal

• Gandeste analitic, este atent la detalii, se coordoneaza si este organizat;
• Bune abilitati de comunicare, cooperare, organizare si prioritizare a datelor in vederea respectarii termenelor limita.
• Se integreaza cu usurinta intr-o echipă deja formată si de a colaboreaza permanent cu colegii;
• Interesat si motivat in dezvoltarea presonala si in castigarea unei experiente profesionale;
• Adaptabil, proactiv avand o buna organizare a activitatii;
• Este capabil sa acumuleze informatii multiple si complexe;
• Respecta procedurile interne si utilizeaza aplicatiile conform modului de lucru;

Descrierea jobului

- Verificari punctuale solicitate de catre clienti, identificarea situatiilor si transpunerea acestora in solicitari catre celelalte departamente implicate.

- Acordarea de suport telefonic clientilor care nu utilizeaza solutiile tehnice de semnalare a incidentelor de ordin tehnic.

- Respectarea procedurilor interne, utilizarea aplicatiilor interne de tip ServiceDesk, CRM si alte tool-uri utilizate in cadrul departamentului.

 

Beneficii:

- Activitatea se va desfasura alaturi de o echipa de profesionisti

- Se efectueaza OJT

- Sunt oferite posibilitati de promovare

 

Descrierea companiei

Reprezentam o firma de recrutare din Bucuresti.
Recrutam pentru clientul nostru, companie lider de piata care activeaza in domeniul IT.


Apply for this job!

Fields marked with an * are required.

UPLOAD CV * - max. 1Mb .doc or .pdf

Sus