Customer Care - Bucuresti, sector 1
Candidatul ideal
• Gandeste analitic, este atent la detalii, se coordoneaza si este organizat;
• Bune abilitati de comunicare, cooperare, organizare si prioritizare a datelor in vederea respectarii termenelor limita.
• Se integreaza cu usurinta intr-o echipă deja formată si de a colaboreaza permanent cu colegii;
• Interesat si motivat in dezvoltarea presonala si in castigarea unei experiente profesionale;
• Adaptabil, proactiv avand o buna organizare a activitatii;
• Este capabil sa acumuleze informatii multiple si complexe;
• Respecta procedurile interne si utilizeaza aplicatiile conform modului de lucru;
Descrierea jobului
- Verificari punctuale solicitate de catre clienti, identificarea situatiilor si transpunerea acestora in solicitari catre celelalte departamente implicate.
- Acordarea de suport telefonic clientilor care nu utilizeaza solutiile tehnice de semnalare a incidentelor de ordin tehnic.
- Respectarea procedurilor interne, utilizarea aplicatiilor interne de tip ServiceDesk, CRM si alte tool-uri utilizate in cadrul departamentului.
Oferta salariala este negociabila in functie de experienta anterioara pe post similar.
Se aplica un sistem de bonusare personalizat in functie de performanta angajatului.
Program de lucru: 9.00 - 18.00 ( 1h pauza de masa), de Luni pana Vineri
Descrierea companiei
Recrutam pentru clientul nostru, companie care activeaza in domeniul IT si care este lider de piata.
Aplică la acest job
Campurile marcate cu * sunt obligatorii