Operator call-center - Bucuresti
Detalierea postului:
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Programarea/reprogramarea pacientilor conform solicitarii acestora;
- Ofera informatii privind serviciile medicale oferite;
- Redirectionarea apelurilor telefonice;
- Identificarea nevoilor pacientilor si solutionarea lor;
- Contactarea pacientilor in vederea stabilirii programarilor pentru serviciile medicale decontate CAS.
Profilul candidatului:
- Bune abilitati de comunicare;
- Cunoaste limba engleza nivel conversational;
- Cunostinte operare calculator;
- Persoana responsabila, serioasa, calma, rezistenta la stres;
- Orientare catre client;
- Capacitate de concentrare;
- Capacitate de invatare rapida si asimilare a noilor informatii;
- Sa prezinte o atitudine colegiala, spirit de echipa, constiinciozitate, discretie, intelegere, atentie, devotament, responsabilitate;
- Respecta standardele si indicatorii de calitate stabiliti;
- Cunostintele medicale, reprezinta un avantaj.
Pachet salarial atractiv, negociabil in functie de experienta pe pozitie similara.
Beneficii oferite: spor de weekend, spor de noapte, bonuri de masa.
Activitatea se va desfasura intr-un mediu organizat si adaptat la cele mai inalte standarde.
Daca esti interesat de post, vrem sa te cunoastem si sa te prezentam clientilor nostri. Asteptam CV-ul tau la adresa office@profiles.ro sau aplica direct folosind formularul alaturat.
Aplică la acest job
Campurile marcate cu * sunt obligatorii