Asistent Manager - Bucuresti, sector 1
Profil candidat
- Experienta pe post similar de minim 3 ani de zile;
- Absolvent tudii medii / superioare;
- Engleza nivel mediu/avansat;
- Persoana constiincioasa, organizata, comunicativa si cu spirit de echipa;
- Excelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala);
- Loialitate si confidentialitate;
- Atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii;
- Cunostinte avansate de operare calculator (pachet Microsoft Office).
Responsabilitati
- Ofera suport administrativ diverselor functii din organizatie;
- Organizeaza/efectueaza activitati de protocol;
- Responsabila cu preluarea, transmiterea, evidenta corespondentei;
- Responsabila cu transmiterea facturilor emise catre departamentul de contabilitate;
- Responsabila cu transmiterea facturilor receptionate din partea furnizorilor catre departamentul de contabilitate;
- Responsabila cu programarea platilor facturilor receptionate din partea furnizorilor in calendarul de plati;
- Coordonarea si mentinerea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat;
- Coordonarea activităţilor de deplasare a personalului (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări);
- Monitorizarea raportului zilnic de prezenta;
- Alte activitati de secretariat si administrativ.
Oferta
Vei lucra alaturi de o echipa de tineri profesionisti, sunt oferite posibilitati de promovare.
Vei lucra intr-o locatie centrala, usor accesibila.
Tichete de masa.
Asigurare medicala privata.
Pachet salarial motivant.
Recrutam o noua pozitie pentru clientul nostru, companie care activeaza in domeniul IT.
Daca esti o persoana organizata, responsabila, cu excelente abilitati de comunicare si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa de tineri profesionisti, trimite CV!
#recrutare #asistentmanager #ProfilesRecruitment
Aplică la acest job
Campurile marcate cu * sunt obligatorii