se realizeaza din diverse surse (baza de date, aplicanti pe site-uri de specialitate, anunturi mass-media, targuri de job-uri, recomandari, etc).
Odata primita candidatura aplicantilor, avem urmatoarele etape:
1. screening CV-uri – urmarim experienta candidatului, nivelul de studii, abilitatile dobandite in timp de acesta, masura in care informatiile furnizate corespund cerintelor postului.
2. interviul telefonic – in cadrul acestui interviu se urmareste gradul in care candidatul raspunde obiectiv cerintelor postului (ex: abilitatea de a comunica telefonic, limbajul folosit, abilitatea de a asculta si raspunde la obiect, spontaneitatea, modul de adresare, experienta profesionala, etc).
Scopul acestui interviu este acela de a scuti din timpul alocat interviurilor directe, prin eliminarea candidatilor care nu au abilitatile minime solicitate de catre postul respectiv.
B. Interviul primar
In cadrul acestui interviu urmarim evaluarea candidatului inca de la prima relationare. Evaluam modul de prezentare, corectitudinea limbajului folosit, bogatia acestuia, modul de adresare si exprimare. Analizam limbajul verbal si non-verbal, solicitam informatii suplimentare referitoare la locurile de munca anterioare (atributii specifice, perioada colaborarii, motivul incetarii activitatii, etc).
Urmeaza analizarea actelor solicitate telefonic (contracte de munca, copii ale actelor de identitate, referinte de la locurile de munca anterioare, etc), completarea fisei de interviu si solicitarea documentatiei necesare pentru completarea dosarului de angajare.
In cadrul acestui interviu comunicam informatii despre postul oferit (fara a dezvalui identitatea angajatorului si datele considerate confidentiale) si urmarim raspunsul candidatilor la cerintele prezentate.
In cazul candidatilor ce vor fi prezentati pe lista finala se procedeaza la verificarea datelor din CV-ul de prezentare, obtinerea de referinte, caracterizari din partea fostilor angajatori.
C. Interviul final
In aceasta faza se completeaza dosarul cu restul de acte necesare solicitate (ex. cazier, adeverinte medicale, etc), se continua discutia cu psihologul si se aprofundeaza diferite teme de interes, ulterior se realizeaza testarea psihologica (in functie de postul solicitat).
Testarea psihologica poate sa urmareasca, in functie de postul pentru care aplica candidatul: trasaturi de personalitate, temperament, inteligenta emotionala, capacitate de atentie distributiva, concentrare si memorare, capacitate de reprezentare spatiala.
Rezultatele testarii psihologice sunt completate de informatiile din fisa de evaluare din cadrul interviului.
Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată!