Cum angajam o Menajera ?


  • Schitam profilul candidatei care se potriveste familiei noastre / firmei noastre; 
  • Stabilim prioritatile si sarcinile pe care le solicitam;
  • Apelam la o agentie specializata in recrutarea acestui tip de personal;
  • Facem o descriere exacta a sarcinilor si calitatilor pe care le dorim.

Ulterior, agentia specializata ne va contacta pentru prezentarea candidatelor care intrunesc cerintele enuntate.

Apeland la serviciile agentiei, avem siguranta verificarilor efectuate de acestia si faptul ca vor fi prezentate candidate care intrunesc exact criteriile indicate. In acest mod eliminam timpul pe care l-am pierde intervievand si verificand diferite persoane interesate de acest post.

In plus, agentia specializata creaza un profil psihologic al fiecarei candidate in urma interviului cu psihologul.

In cadrul interviului de angajare este foarte important sa descriem locuinta si sarcinile pe care le va avea de indeplinit si sa urmarim felul in care candidatele inteleg si agreeaza cerintele postului.

In urma interviului de angajare decidem si comunicam agentiei numele persoanei pe care o vom angaja.

Ce inseamna menaj ?

Menajul reprezinta activitatea de curatenie si intretinere a locuintei / sediului de firma, servicii de calcat si gatit.

Ce calitati trebuie sa aiba o menajera ?

  • Seriozitate
  • Dinamism
  • Experienta si implicare
  • Atentie la detalii
  • Adaptabilitate
  • Punctualitate
  • Discretie

Cum trebuie sa fie menajera ?

Menajarea trebuie sa fie o persoana organizata, ordonata, curata, implicata in desfasurarea activitatilor zilnice / saptamanale solicitate de familia angajatoare.

Ce trebuie sa stie o menajera ?

Menajera trebuie sa cunoasca cele mai eficiente produse de curatenie in functie de tipul suprafetelor, sa manifeste usurinta in utilizarea aparaturii electrocasnice, sa fie capabila sa se organizeze respectand cerintele angajatorului.

Ce informatii trebuie sa primeasca menajera la inceperea activitatii ?

  • Specificarea regulilor casei si prezentarea locuintei; 
  • Informatii privind programul de curatenie si succesiunea operatiilor;
  • Informatii privind produsele de curatenie pe care le va folosi;
  • Informatii legate de produse interzise care pot cauza anumite alergii;
  • Instructiuni clare privind echipamentele de curatenie ( aspirator, masina de spalat rufe, masina de spalat vase, etc)
  • Instructiuni si numere de telefon la care poate apela in cazul aparitiei unor evenimente neplacute (defectiuni, inundatii, etc)


Arhiva articole

Exprimă-ţi opinia!

Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată!


Sus